A Panda Brand ikonikus kínai osztrigaszósza legenda a kínai fűszeres szószok között, és abszolút bestseller a nemzetközi piacon. Eredeti, természetesen sötét színű, aromás osztrigaszósz, osztrigaleves alapú, nemcsak a kínai, hanem a Vietnami vagy a thai konyhában is használják, elsősorban levesek vagy wok ételek ízesítőjeként.
Az ikonikus osztrigaszósz véletlenül megalkotója Lee Kam Sheung, a Guangdong tartományból származó Qibao Xinhui farmer volt. Az alapító mítosz szerint egy szerény gazda, aki egy nap osztrigaleves eladásából keresi a kenyerét, egyszerűen túl sokat párolt belőle. A túlfőtt osztrigaleves rendkívül aromás sötét szószt eredményezett. Az osztrigaszósz véletlen felfedezése megváltoztatta Lee Kam Sheung életét, aki 1888-ban megalapította a Lee Kum Kee céget. Ahogy valószínűleg sejtitek, a cég zászlóshajója eddig az osztrigaszósz, a zászlóshajó márka pedig a Panda Brand.
A Mr. Lee által több mint 130 évvel ezelőtt létrehozott márka ma a szószok és fűszerek ázsiai piacának egyik mágnása. A gyártás több mint 100 országban és 5 kontinensen zajlik, és a Lee Kum Kee évek óta megőrizte pozícióját, mint az első számú autentikus kínai szószmárka Hongkongban és az első számú a világon az osztrigaszószok terén.
Nettó tömeg: 255 g
Összetevők: víz, cukor, osztriga kivonat (rákfélék) 11% (osztriga 90%, víz, só), só, módosított kukoricakeményítő, ízfokozó: E621, búzaliszt, színezék E150a.
Nettó tömeg: 255 g _x0003_Tápérték / 100g: energiaérték 479kJ/113kcal, 0,5g zsír (ebből 0,1g telített zsírsavak), 27g szénhidrát (ebből 21g cukor), 1,2g fehérje, 11g só.
Vélemények
Még nincs vélemény.